Alkatrész rendelés

Alkatrész rendelés esetén, a pontos beazonosítás érdekében kérjük, hogy a gépen vagy készüléken található adattábla valamint egyéb azonosító jelzésről és amennyiben lehetséges a hibás alkatrészről szíveskedjenek az info@ewskft.hu címre a megrendelés szövegével együtt képeket küldeni. A képek mérete érjük, hogy ne legyen nagyobb 1MB/db –nál. Alkatrész iránti érdeklődés vagy megrendelés esetén kérjük, hogy szíveskedjenek megadni, hogy személyes átvételt kérnek vagy csomagként kérik az alkatrészt.

Amennyiben csomagként kérik és utánvétellel szeretnének fizetni, a csomag küldés díja: 5000 Ft + áfa minden esetben. Amennyiben csomagként kérik az alkatrészt minden esetben szíveskedjenek megadni a pontos számlázási és csomagküldési nevet és címet, cég esetén kérjük az adószámot is. Utánvét esetén a fizetés a futárnál történik készpénzzel vagy bankkártyával, személyes átvétel esetén az átvételkor kiállított számla alapján utólag banki átutalással.

A rendelés menete: miután e-mailen megkaptuk a fenti adatokat, 2 munkanapon belül árajánlatot adunk az alkatrészre, várható beérkezési határidővel, ez jellemzően 3 és 15 munkanap között van. Amennyiben az árajánlatot visszaigazolja, intézzük a rendelést. Alkatrész iránti érdeklődés, árajánlat kérés esetén nem terheljük azzal, hogy visszaírjuk, hogy köszönettel megkaptuk a megkeresését és kollégáink hamarosan feldolgozzák a levelet és válaszolnak meg egyéb hasonló üzenetekkel, csak abban az esetben válaszolunk hasonlót, ha az árajánlat valamilyen oknál fogva meghaladja a 2 munkanapot.