Bemutatkozás

OK

Minőségbiztosítás

– Szervizpartnerek rendszeres látogatása

– Szervizpartnerek részére előírjuk, hogy a kicserélt alkatrészeket 15-45 napig őrizzék meg, azokat szükség szerint begyűjtjük

– Munkalapok ellenőrzése

– Véletlenszerű ügyfélhívások, elégedettség és gyorsaság megkérdezése

– Ügyfélpanaszokra – és bejelentésekre központi elérhetőségek

– Megbízókkal egyeztetve bizonyos esetekben az ügyfelek részére az ügyvezetői mobiltelefonszám megadása

– Kiugróan magas javítási költség és / vagy javítási darabszám esetén egy adott területen tevékenykedő szerviz fokozott ellenőrzése és az okok feltárása

Szervizeink többségével több, mint 10 éve-, valamelyikkel 15 éve dolgozunk együtt az együttműködésünkre jellemző a kölcsönös rugalmasság és a problémák mielőbbi rendezése elsődlegesen az ügyfelek felé.

Az elmúlt 5 évben cégünkhöz nem érkezett olyan jellegű ügyfél vagy megrendelői bejelentés melynek alapján az adott szervizpartnerrel szemben bármilyen eljárást kellett volna indítani továbbá olyan jellegű kifogás sem érkezett melyet dokumentálni kellett volna és annak folyamán a cég működésével kapcsolatban változtatást kellene végrehajtani.

Műszaki kompetencia

Szervizpartnereink és szerelő kollégáink rendelkeznek a javító-szolgáltató tevékenység ellátásához szükséges megfelelő képesítéssel, végzettséggel, tapasztalattal, gépjárművel, műszerezettséggel és szerszámozottsággal.

Szerelőink folyamatosan részt vesznek a megfelelő szakmai specifikus és gyártó által szervezett oktatásokon, tanfolyamokon.

Szükség és igény szerint szervizeink részére megfelelő oktatást szervezünk.

Szervizeink részére Interneten keresztül biztosítjuk a szükséges szerviz dokumentációkat, kezelési- és használati útmutatókat, karbantartási-, beüzemelési utasításokat.

Szervizeink részére biztosítjuk a gyártói oldalakhoz a megfelelő hozzáférést.

A javításokhoz szükséges gyártó által is meghatározott speciális eszközökkel a szerelő kollégák ellátottak, vagy igény szerint biztosított számukra.

Szükség szerint a szervizek és a szerelők részére a Biztosító Társaságok is végeznek a biztosítási termékükkel kapcsolatos képzést.

Javítási határidő és alkatrész ellátás

Magyarországon és Európában az elfogadott és viszonylag jól tartható javítási határidő 10 és 30 nap között van, alkatrész szállítási határidőtől függően. Magyarországon nem ritka a 30 napot meghaladó javítás, azért mert nagyon lassú az alkatrész szállítás még olyan esetben is amikor a gyártó Európában található és ismert márkanévről van szó.

Természetesen célunk a megrendelt javítások mielőbbi elvégzése

Informatikai rendszer

A bejelentések, reklamációk kezelésére már működő és Biztosító társaságok által is használt online kommunikációs felületet tudunk alkalmazni.
A rendszer alkalmas: bejelentéssel kapcsolatos adatok rögzítésére, árajánlat rögzítésére, dokumentációk feltöltésére, a rendszer felhasználónként dátum, óra perc szerint rögzíti a bejegyzéseket
Minden felhasználó részére egyedi felhasználói névvel és jelszóval tud belépni.

Erőforrás háttér

– Központi informatikai rendszer szervizekkel és partnerekkel való kommunikációra

– Szerviz szintű és központi alkatrész raktár és alkatrész beszerzés gyártóktól, márkaképviseletektől, márka szervizektől, külföldi szervizektől, magyar és külföldi alkatrész kereskedőktől

– Javításhoz szükséges műszaki háttér és dokumentációk biztosítása

Szervízhálózat

Szervízhálózat

Több, mint 70 szervizpartnerrel dolgozunk együtt. Országosan többnyire márkaszervizekkel állunk kapcsolatban. Amennyiben egy szerviz nem szerződött partnere az adott márkának, előfordul, hogy a helyi illetékes szervizt bízza meg a bevizsgálással, javítással.

Tehát a szervizpartnereink bizonyos esetekben helyi szervizkoordinációs feladatokat is ellátnak.

Szervizhálózatunk tagjai központunkon keresztül végezik a javításokat, ez azt jelenti, hogy Megbízóink felé „egykapus” szolgáltatást biztosítunk, a szolgáltatásért teljes felelősséget vállalva.

Szervizpartnereink alvállalkozói minőségben végzik a tevékenységüket. Szerződött partnereinken kívül még körülbelül 30 szervizzel állunk kapcsolatban alkalmi megbízásokat adva számukra. Ezen felül nagyságrendileg 40 szervizkapcsolatot tudunk még viszonylag gyorsan kialakítani, amennyiben a javítási igények száma annyira megnő, hogy a jelenlegi szervizkapacitás nem elegendő.

Jelenleg Magyarországon gyakorlatilag (nagyon kevés eltéréssel) ugyan azok a szervizpartnerek nyújtják a javító-szolgáltató tevékenységet minden Megbízó részére. A szervizek általában a nagyobb városokra koncentrálódtak, ezekben a városokban található 2-3 szerviz az adott készülék fajtára. Olyan nem létezik, hogy valamely szervizkoordinátor saját szervizhálózattal vagy olyan szervizhálózattal rendelkezik, mely kizárólag az ő részére nyújt szolgáltatást. Emiatt fordul elő, hogy egy-egy nagyvárosban egy-két szerviz minden jelentős piaci szereplő helyi partnere.

Az EXTENDED WARRANTY SERVICE Kft. (SERVICE-COOP Szövetkezet) az alvállalkozók szempontjából abban emelkedik ki a piacon, hogy immáron 25 éve folyamatos kapcsolatban van szerződött szervizeivel és zökkenőmentes, korrekt együttműködést folytat velük. Sok szereplő megfordult (és még néhány jelenleg is megtalálható) a piacon ez idő alatt melyek eltűntek, mert nem lehet hosszabb távon úgy működtetni, hogy díjszabásban, elszámolásban és a szakmai együttműködésben nem támaszt korrekt feltételeket a szervizekkel szemben. Ugyan így járnak el a márkaszervizek is, s emiatt nyugodtan el tudjuk mondani, hogy korrekt jó viszony alakult ki ezen a téren is az EXTENDED WARRANTY SERVICE Kft. és a márkaszervizek, illetve a vidéki szervizhálózat között.

Sajnos vannak kalandorok ezen a területen, ami rövid távon a Megrendelőnek előnyös lehet, de hosszabb távon rontja az ügyfél elégedettséget és előbb-utóbb megnöveli a költségeket és az üzemeltetési kockázatot is a Megrendelő oldalán.

Szervizpartnereinkkel telefonon, E-mailen és saját magunk által kifejlesztett Internet oldalon keresztül kommunikálunk. A munkalap felvétele és az alkatrészrendelés valamint a dokumentációkhoz való hozzáférés az Internet oldalunkon keresztül történik.
A bejelentések kezelésére, műszaki támogatásra, panaszügyek kezelésére központi vevőszolgálatot működtetünk.
Szervizeink első sorban nagyobb városokban találhatóak.
Megrendelői igény esetén Európa számos országában tudunk szervizszolgáltatást biztosítani.

Köszönöm, hogy ellátogatott a weblapunkra és érdeklődik cégünk tevékenységei iránt amennyiben szeretne velünk kapcsolatba lépni vagy esetleg kérdése észrevétele van kérem tegye meg itt, bízom benne, hogy hamarosan ügyfeleink, partnereink között üdvözölhetjük.

 Tisztelettel:
Novákovics Ferenc
ügyvezető